Ghid. Cum sa menti curatenia intr-un spatiu de birouri.

Multi dintre noi petrecem o buna parte din zi la birou si de aceea e bine sa incercam sa creem un ambient sanatos si cat mai placut. Problema curateniei devine si mai pregnanta atunci cand impartim spatiul de lucru cu cat mai multe persoane si de cele mai multe ori, spatiile de birouri gazduiesc un personal numeros. Intr-un astfel de mediu e extrem de important sa se pastreze o atmosfera cat mai destinsa si sanatoasa pentru ca altfel, performanta echipei va avea de suferit.

 

De cele mai multe ori, spatiile de birouri sunt medii aglomerate, cu un flux continu de oameni si de aceea e necesar sa existe o organizare eficienta. O incapere dezordonata si prost intretinuta va face o impresia proasta si cu siguranta nu va doriti acest lucru. O gestiune necorespunzatoare a starii de curatenie va spune multe despre firma respectiva si din acest motiv e important sa se puna pret pe acest aspect. Chiar si in cazul in care spatiul respectiv este mentinut in conditii bune, cel putin la suprafata, e bine sa luati in calcul faptul ca, anumite suprafete pot gazdui microbi si bacterii care va pot pune in pericol sanatatea. Atentia la detalii este esentiala cand vine vorba de curatenie, insa nu va faceti griji. Folosind cateva practici eficiente ce nu necesita foarte mult timp, pentru ca stim cu totii, timpul inseamna bani, veti putea mentine un ambient sanatos si placut.

Organizarea e esentiala.

Pentru a mentine un ambient curat, e esential sa existe ordine si organizare. O incapere dezordonata va fi greu de intretinut iar mentinerea curateniei intr-un astfel de loc va fi aproape imposibila. Pe langa acestea, un mediu dezordonat va face o impresie proasta si va influenta in mod negativ starea de spirit a personalului angajat. Impunerea unei conduite corespunzatoare privind acest aspect va rezolva cea mai mare parte a acestei probleme. Cu siguranta angajatii vor da dovada de bun simt si se vor asigura ca spatiul va fi pastrat in conditii optime insa e important sa se sublinieze diverse indicatii privind locul de depozitare a unor obiecte, daca este permisa sau nu consumarea alimentelor in unele spatii, etc. Asigurand o buna organizare veti evita din start alte probleme si cu siguranta va creste si productivitatea echipei.

Goliti regulat cosurile de gunoi.

E important sa acordati atentie acestui aspect deoarece deseurile pot gazdui microbi si pot atrage soareci si alti daunatori nedoriti. Pe langa aceste aspecte, deseurile neglijate pot genera un miros neplacut care va incomoda personalul prezent. Toate acestea pot fi evitate golind regulat cosul de gunoi si acordand un minim de interes modului in care sunt depozitate deseurile.

Curatati electronicele in mod regulat.

Tastaturile sunt de regula omniprezente in mai toate birourile iar acestea pot gazdui microbi si bacterii periculoase in cazul in care nu sunt curatate in mod regulat. Fiind folosite in mod constant, e inevitabil ca starea acestora sa aiba de suferit in timp. Rezidurile lasate necuratate pot favoriza raspandirea unor bacterii ce va pot pune serios in pericol starea de sanatate. De aceea e importanta o buna gestiune a starii de curatenie a acestora. Deasemenea telefoanele pot fi gazde bune pentru diversi microbi si germeni in eventualitatea in care nu se acorda atentie igienizarii acestora, fie ca vorbim de cele de servici sau de cele personale.

Asigurati-va ca baile sunt curatate si dezinfectate.

Baile trebuie mentinute constant in conditii optime de igiena. Dincolo de curatenia din birouri, baile necesita un grad ridicat de atentie privind igiena. Nimic nu e mai de rau augur decat o toaleta prost intretinuta. O gestiune proasta a starii in care se afla toaleta va aduce cu sine probleme serioase de imagine precum si riscuri mari privind starea de sanatate a personalului. Desi se recomanda sa lasati aceasta responsabilitate pe seama unei firme profesioniste de curatenie sau a personalului pregatit in acest sens, nu ezitati sa verificati in mod constant starea in care se afla toaletele.

Pastrati in apropiere cateva produse de curatat.

Se recomanda sa tineti aproape un strict necesare de produse de curatate pentru a putea gestiona eficient starea de curatenie a spatiului dumneavoastra. Lavetele, buretii de curatat, cateva perechi de manusi de cauciuc sau unica folosinta impreuna cu o gama de substante pentru curatat, se vor dovedi de folos in mentinerea unui spatiu curat. Desi, pentru o curatenie generala corespunzatoare e recomandat sa apelati la servicii profesioniste, aceste obiecte va vor ajute in sarcinii simple precum curatarea birourilor sau a altor suprafete des folosite. Asigurati-va totusi ca depozitati in loc sigur aceste produse pentru a evita alte probleme.

Pastrati igiena in bucatarii.

Unele firme dispun de bucatarii sau anumite spatii destinate prepararii si consumarii diferitelor alimente. E important sa se verifice constant starea acestor spatii si sa existe anumite reguli de bun simt privind utilizarea acestora. Acestea sunt deseori dotate cu frigidere sau compartimente de depozitarea a alimentelor. Pentru pastrarea unui ambient placut se recomanda verificarea zilnica a acestor spatii si pastrarea lor in cele mai bune conditii.

 

Acestea fiind spuse, e usor de evidentiat importanta pastrarii curateniei si igienei in spatiile de birouri. Urmand aceste sfaturi simple, veti putea sa pastrati mediul de lucru in cele mai bune conditii si veti avea cu siguranta multe de castigat facand acest lucru. Nu ezitati sa apelati totusi la servicii profesioniste de curatenie de fiecare data cand este cazul.

acis invest servicii de curatenie

Lasati un comentariu