str. Romulus Guga nr. 33, Tg. Mures

Antrenamente

Antrenamentele pe grupe musculare!

Antrenamentele pe grupe musculare sunt antrenamentele în care folosim pe lângă exercitii de bază și exerciții de izolare care vizează o anumită grupă musculară. Se realizează cu diferite accesorii : greutati libere, benzi, mingi etc
Antrenamentele pe trambuline!
Când sari la trambulină îți ajuti celulele corpului să metabolizeze, să se detoxifice și să se reînnoiască. De asemenea, îți ajuți sistemul limfatic să pompeze și să evacueze deșeurile. Spre deosebire de sistemul cardiovascular, care are inima drept pompă, sistemul limfatic nu este dotat cu așa ceva. Limfa se mișcă ca într-un sistem de presiune hidraulică. Tuburile limfatice sunt prevăzute cu numeroase valve care se deschid într-o singură directie sau permit drenajul spre centrul corpului. Când presiunea de sub valve este mai mare decât cea de deasupra (când cazi înapoi pe trambulină), valvele se deschid forțat, astfel încât lichidul limfatic poate circula. Astfel antrenamentele pe trambuline sunt considerate antrenamente anti-cancer. Antrenamentul pe trambuline este și un antrenament super cardio, un astfel de antrenament este de 2-3 ori mai solicitat decât un antrenament cardio la sol.

Aerobic

Sunt acele exercitii care reprezinta o activitate ritmica ce include grupe mari de muschi; acestea sunt eficiente atat din punct de vedere al siluetei, cat si in ceea ce priveste ameliorarea starii de sanatate, imbunatatind functionarea inimii si a plamanilor, reducand tensiunea arteriala, micsorand riscurile asociate atacului de cord sau a altor boli cardiovasculare, intarind sistemul imunitar si muschii, crescand nivelul general de energie si diminuandu-l pe cel de stres, pe scurt – facandu-ne fericiti (datorita eliberarii de endorfina in creier)!

Zumba

O combinatie de energie si muzica ritmata, cu miscari unice de dans care faciliteaza invatarea rapida si asigura buna dispozitie. Zumba foloseste o fuziune de dansuri latino si internationale (de la merengue, salsa si calypso la hip hop si reggaeton) creand astfel un antrenament eficient, dinamic si captivant. Programul este conceput ca un mix de aerobic si fitness, cu miscari in ritmuri rapide care tonifica si sculpteaza corpul.

Pilates

este o metodă de întărire a mușchilor profunzi, care sunt responsabili cu menținerea posturii. Mușchii profunzi sunt mușchii centrali, situați între coaste și bazin, precum și în jurul coloanei vertebrale (abdominali, planșeu pelvian și mușchii spatelui). Ei constituie centrul energetic al corpului, care ne permite să fim mai puternici și mai stabili. Pilates este, de asemenea, o disciplină care permite îmbunătățirea cunoașterii propriului corp, a forței și a limitelor acestuia pentru a-l putea folosi mai inteligent.
Exercitiile din antrenamentul postural sunt potrivite pentru persoanele de orice varsta.
Clasa dezvolta echilibrul, flexibilitatea posturii si prevenirea accidentarilor. Prin alinierea coloanei vertebrale ne imbunatatim postura. Veti invata noi obiceiuri pentru a mentine postura corecta si pentru a permite corpului sa lucreze mai eficient.
Toate articulatiile vor primi sprijinul corect si acest tip de antrenament va ajuta la o functionare corecta.Antrenamentul postural este o inovatie in miscare, construit dintr-un program special creat pentru a solutiona probleme ale spatelui si cel mai important, pentru a lucra impotriva durerilor.

Stik-workout

Reprezinta un mijloc de antrenament eficient in grup sau singuri. Utilizarea corecta permite stimularea tuturor grupelor musculare si poate fi folosit in cadrul antrenamentelor cardiovasculare, de tonifiere, mobilitate si flexibilitate, dar si atunci cand vrem sa pierdem din greutate.Bara din fibra de sticla cu extensoare lucrează într-un mod unic musculatura și reprezintă o metodă extrem de indragita de antrenament.

Body tone

Atunci când vrei doar tonifiere și nu ai prea mult timp la dispoziție poți alege sa iti antrenezi tot corpul într-un singur antrenament de 2 ori pe săptămână. Se lucrează cu greutati libere și benzi elastice, exerciții complexe care antrenează cât mai multe grupe de muschi.
Cardio, antrenamentele cu greutati și clasa de Fun Fitness sunt concepute special pentru persoanele care au obiective clare, slăbit, masă musculară, remodelare corporală dar și pentru cei care vor sa se distreze făcând fitness . Se folosesc intervale de intensitate, antrenamente tip pha (acțiune cardiacă periferica) precum și pe echipe, circuite sau partner fitness.

Karate kyokushin kids.

Stilul kyokushin una dintre cele mai complexe arte martiale din lume, ce pune accentul atât pe dezvoltarea fizica armonioasa, cât si pe dezvoltarea mentala si disciplinara. Este un stil de lupta full contact, extrem de eficient pentru autoaparare, destinat atât copiilor dar și altor categorii.

ANTRENAMENT PERSONAL (AP)

Un Antrenor Personal iti va crea un plan de antrenament personalizat, ceea ce va da rezultate mult mai bine decat un plan de antrenament standard. Antrenorul iti va evalua conditia fizica si va adapta programul pentru a se plia perfect nevoilor tale, pentru a obtine cele mai bune rezultate, in cel mai scurt timp. Atingerea scopului propus AP te ajuta sa iti definesti scopul in sport.El ia in considerare nivelul actual de pregatire fizica si planifica cu tine atingerea obiectivelor tale prin antrenamente. Intelegand beneficiile potentiale ale unui Personal trainer, te va ajuta sa te decizi daca investitia financiara merita. Poate tu ai deja idee asupra telurilor personale pe care doresti sa le atingi, insa un profesionist te poate ajuta sa le imparti in teluri mai mici, specifice si realiste.AP te ajuta sa monitorizezi progresul lunar si astfel sa monitorizezi avantajele antrenamentelor. Prevenirea accidentarii si/sau recuperarea in urma
accidentarii AP te va invata sa folosesti echipamentul in mod corect si va lucra cu tine pentru a preveni accidentarile. Chiar si in cazul in care ai suferit un accident, comunica cu antrenorul tau, deoarece el este capabil sa iti contruiasca un program de antrenament eficient si adecvat unei recuperari in siguranta. Un Antrenor Personal nu te va lasa sa folosesti o accidentare ca pe o scuza pentru a nu te antrena, ci din contra, in baza sfaturilor medicale, te va ajuta sa iti revii. Motivatie Motivatia este cel mai sensibil punct, deoarece este foarte greu de mentinut atunci cand te antrenezi singur. Sesiunile regulate cu un Antrenor Personal iti vor creste motivatia sa continui printr-un regim de antrenament. Stiind ca te intalnesti cu antrenorul tau vei fi motivat in timpul antrenamentelor, vei avea satisfactia de a-ti demonstra progresele in timp. Diversitate Un antrenor cu experienta te poate invata o varietate de metode de antrenament, care te pot ajuta sa nu cazi in monotonia unui program plictisitor. Deasemeni, daca un anumit exercitiu nu ti se potriveste, il poate inlocui cu un alt exercitiu mai potrivit, care sa aduca aceleasi beneficii fizice. Antrenorul personal este singurul care te poate ajuta sa faci ajustari pentru a-ti imbunatati nivelul de dezvoltare fizica si faci progrese continuu. Eficienta Un antrenor profesionist va eficientiza la maxim timpul tau de antrenament, care va creste calitatea antrenamentului. Acest lucru este in special benefic atunci cand timpul de antrenament este limitat. De exemplu, daca timpul alocat este mai scurt, trainerul este capabil sa creeze o rutina de antrenament cu acelasi consum caloric si aceleasi beneficii fizice, insa in jumate din timpul unui antrenament normal.

Tabata Sport
Tabata Sport nu este o sală de sport convenţională, aceasta a fost înființată din dorința de a promova sportul și stilul de viață pentru sănătate.